הזמנת פרחים און ליין

רעיונות למתנות לצד זר הפרחים

זר פרחים מהווה מתנה אידיאלית בשורה ארוכה של אירועים חברתיים, מפגשים אישיים ועוד. הזר הוא הזדמנות יוצאת דופן להביע הערכה ואהבה כלפי אדם מסוים. העלות של הזר אינה גבוהה ואין גבר או אישה שלא אוהבים לקבל אותו בתור מתנה. מעבר לכך, אפשר לנצל את הנוכחות של זר פרחים על מנת לצרף אותו למתנה נוספת.

הנה כמה רעיונות באמצעותם ניתן לצרף מתנה מיוחדת לצד זר פרחים בלתי נשכח:

1. שוקולדים ומתוקים – הרעיון הקלאסי עולה בקנה אחד עם הקשר הברור בין זר פרחים לבין שוקולדים ומתוקים. מי שרוצה להעניק זר בתור מתנת פיוס או אחווה יכול לעשות זאת עם חבילות שוקולד איכותיות. הזר והשוקולד מתאימים גם לאיחולי החלמה לאחר מחלה, עבור נשים יולדות ועבור ילדים ובני נוער.

2. מגשי פירות – אפשר ללכת על הקו הבריאותי והמזין ולצרף לצד הפרחים מגשי פירות. היתרונות של מגשי פירות הם מראה צבעוני, תחושת רעננות והתאמה לכל אירוע פרטי, עסקי או ציבורי. ישראל היא מדינה קלאסית עבור פירות ובכל עונה אפשר למצוא לפחות כמה מגשים אקזוטיים.

3. בלוני הליום – יש מתנות שלא מאבדות ממעמדן. בלוני הליום מתאימים למסיבות יום הולדת, בילוי עם חברים או בני משפחה וגם מסיבות הפתעה. אפשר לרכוש בלונים בכל גודל ולהוסיף מסר אישי לצד הפרחים. בלוני הליום שומרים על מראה מרשים גם לאחר ימים ארוכים ויש להם את היכולת ליצור מראה ייחודי.

4. בקבוקי יין – מי שמחפש אחר רעיון מקורי להעביר מסר אישי יחד עם זר הפרחים חייב לקחת בחשבון את היתרונות של בקבוקי יין. יין מכניס לאירוע אווירה אקסקלוסיבית ויוקרתית ויש לו גם תפקיד מעשי. הם משמחים לבב אנוש, מעודדים יצירת קשרים חברתיים ועוזרים להפיג את המתח. בקבוק יין הוא ביטוי לאהבה, הערכה וידידות ואפשר לשלב אותו במארז עם קאווה, שמפניה או יינות מבעבעים.

5. עציצים עם ברכה אישית – לא כל המתנות נמדדות בערך כספי. יש מתנות המצליחות להותיר רושם ייחודי גם בעלות נמוכה. כך לדוגמא ניתן לשלב בין זר פרחים, עציץ מרשים וברכה אישית. הברכה מנוסחת בהתאם לטיב היחסים בין מעניק המתנה לבין המקבל, יש לה פוטנציאל גבוה של רגש והיא גם נשמרת בתור מזכרת.

איך יודעים איזו מתנה לבחור?

על טעם וריח אין מה להתווכח ולכן לא קיימת דרך אחת וחד משמעית לבחור את המתנה המושלמת. לכל זר פרחים יש מתנה אחרת המתאימה עבורו ולכל מקבל מתנה העדפות אחרות. כלל המפתח הוא לנסות לרכוש מתנה שהמקבל צריך ולא יקנה לעצמו. כל עוד תקפידו על הכלל הזה ותקדישו מחשבה ותשומת לב גם לבחירת המתנה וגם לבחירת הזר, אין סיבה שלא תצליחו להשיג את המטרה.

חזרה לרשימה