טיפים לסידורי פרחים

איך להכין זר ראש פרחוני DIY

בין אם מדובר בחגיגת יום הולדת, טקס שבועות או מסיבת רווקות בעזרת כתר פרחים טרי וריחני, אביזר פשוט להכנה תוכלו להוסיף נופך מקסים לכל אירוע
ולהפיק את המרב מהפריחה הטרייה של העונה.

מה דרוש לכם לצורך הכנת הזר?
קנו או לקטו את הפרחים האהובים עליכם
חוט ברזל דקיק לשזירת פרחים ( ניתן להשיג בכל חנות פרחים, משתלה או חנויות יצירה )
סרט ליפוף ירוק  ( ניתן להשיג חנויות היצירה )
מספריים

טיפ: בבחירת הפרחים אנו ממליצים להימנע מפרחים מתפוררים או בעלי גבעול דק מידי.
שלבו בתוך כתר הפרחים ירק (עלי אקליפטוס, רוסקוס, שרך)

1. מדדו את הראש והוסיפו 5 סנטימטרים (תסרוקות מסוימות, כגון צמות יכולות להוסיף נפח).

2. קחו את שני חוטי ברזל וסובבו אותם יחד לחישוק. בדקו שהחישוק יושב בנוחות על הראש (זיכרו להשאיר אותו מעט מרווח). אתם יכולים לבצע התאמה על ידי סיבוב החוטים קרוב יותר או רחוק יותר זה מזה.

3. לפפו את הסרט הירוק סביב החישוק במלואו.

4. בחרו את הפרחים וחיתכו את הגבעולים 3-4 ס”מ מתחת לפריחה. השתמשו במספריים.
טיפ: נסו לחתוך את כל הגבעולים לאותו אורך, זה יגרום לזר להראות מסודר. בחרו פרחים גדולים, בינוניים וקטנים וכמובן ירק. זה ייתן לכתר הפרחים שלכם מראה מגוון וססגוני.

5. המתינו עם ההרכבה. סדרו את הפרחים על משטח העבודה בדוגמה שאתם אוהבים,
קל יותר לבצע שינויים כשהפרחים עדיין על השולחן. רעיון לעיצוב: מניחים את הפרחים הגדולים יותר בחלק הקדמי של הכתר. השתמשו בפרחים קטנים יותר ויותר ככל שאתם מתקרבים לחלק האחורי של כתר הפרחים. נסו שכל הפרחים יצביעו לאותו כיוון.

6. התחילו במלאכת ההרכבה. חברו את הפרח הראשון לבסיס חוט הברזל, החזיקו את הפרח כך שהגבעול מונח אופקית לצד החוט. עטפו עם סרט ליפוף סביב הגבעול וחוט הברזל. התחילו ממש מתחת לפריחה ועטפו בערך 1.5 ס”מ של גבעול. חתכו את הסרט והדקו היטב את קצהו. (זה בסדר שנשאר מעט גבעול חשוף)

7. הניחו את הפרח השני מאחורי הפרח הראשון וחזרו על אותה הפעולה מהסעיף הקודם. הניחו אותו כך שהפרח יחפוף לפרח הראשון. ככל ששני הפרחים קרובים יותר זה לזה, כך הכתר שלכם ייראה מלא וצפוף וככל שהפרחים רחוקים יותר, הכתר ייראה דק ועדין. שתי האופציות מוצלחות, זה נתון לבחירתכם. המשכו להניח ולחבר את הפרחים סביב חישוק הברזל, עד שסיימתם את כל הפרחים שבחרתם מראש.

8. כשסיימתם, מדדו את הכתר, ניתן לבצע ההתאמות במידת הצורך. אם אתם נתקלים ברווחים או מקומות שבהם תרצו שכתר הפרחים ייראה מלא יותר, פשוט בחרו פרח נוסף והדביקו אותו.

להשלמת המראה של כתר הפרחים, קישרו סרט בד בחלקו האחורי במקום בו סגרתם את החישוק.

בהצלחה! 🙂

חזרה לרשימה