טיפים לסידורי פרחים

טיפים לבחירת סידורי פרחים לאירועים

סידורי פרחים יכולים לקבוע את האופי של האירוע ולכן כדאי לבחור אותם בצורה נכונה. באמצעות פרחים ניתן להשיג מראה ססגוני ויוצא דופן. הם מתאימים לגני אירועים פתוחים, אולמות ועוד. יחד עם זאת, לא תמיד קל לבחור את הסידורים הנכונים. יש צורך בהתייעצות עם אנשי מקצוע ובעיקר בהקפדה על מספר כללי מפתח. ראשית, רצוי לבחור פרחים בהתאם לתקופה בשנה בה מתקיים האירוע. אין טעם להזמין פרחי קיץ במהלך החורף ולהיפך, או להימנע מלנצל את הפריחה בעונות המעבר. אירוע מוצלח דורש מחשבה על הפרטים הקטנים ומהבחינה הזו אין הבדל בין פרחים לבין אלמנטים דקורטיביים אחרים.
על הלקוח לבחור את סגנון האירוע בו הוא מעוניין. עבור אירוע קלאסי רצוי לשלב סידורי פרחים בצבעים לבן ושמרני. מנגד, באירוע אביבי ניתן לזהות מאפיינים כגון סגנון סידור אקלקסטי, גמיש ובעל מראה אותנטי כאילו נקטף מהשדה. חשובה מאוד מקצועיות הפרחנים בכל הנוגע להצגת הפרחים ברמת הפתיחה האופטימאלית. כך מתקבלת תצוגה מרשימה ומרהיבה ככל האפשר של הפרחים. בנוסף, באירוע מושקע מאוד כדאי להקפיד על פרחים איכותיים ושוזרת טובה המכירה את רזי המקצוע.
שנית, ההמלצה העיקרית היא לבחור סידורי פרחים לפי העדפות אישיות. אי אפשר לענות על הצרכים של כל קהל היעד, האורחים והמוזמנים. בעלי האירוע הם אלו שקובעים כיצד ייראה המקום, אילו צבעים ישלטו בו או מה יהיה הקו המנחה. העדפות אישיות מונעות הוצאות בלתי רצויות ומבטיחות התמקדות באופציות הרלוונטיות בלבד. בעלי האירוע יכולים להתייעץ עם חברים, קרובים ובני משפחה, אולם בסופו של דבר הם לוקחים על עצמם את האחריות על עיצוב המקום.

איך מבחינים בין סוגים שונים של פרחים?

הבעיה העיקרית עם בחירת סידורי הפרחים לאירועים היא חוסר ידע לגבי ההבדלים בין הסוגים השונים. אפשר לאסוף מידע מקדים באמצעות אתרי האינטרנט העוסקים בתחום, לצפות בתמונות וגם לקרוא על המאפיינים של כל פרח. אפשרות נוספת היא לשלב בין פרחים מוכרים וקלאסיים לבין זנים חדשים ומעניינים. מעבר לכך, תמיד ניתן להגיע אל החנויות עצמן ולראות מקרוב את הסידורים השונים. גם תמונות מאירועים קודמים או קטלוג חיצוני מספקים את המידע הדרוש להבחנה בין הסוגים.
המטרה של הסידורים היא לגוון את המראה הסולידי של האירוע ולהשתלב עם הריהוט, התאורה והעיצוב. גם מהבחינה הזו יש חשיבות לבחירה בסוג הפרח המתאים: יש גבוהים שאינם עולים בקנה אחד עם אירועים הנערכים במקום פתוח, לעומת שטוחים אותם ניתן לפזר באיזור קבלת הפנים, הריקודים או היציאה. חשוב להגיע אל האולם עוד לפני שמתחילים לעצב אותו כדי לבדוק את האפשרויות השונות של שילוב הפרחים במראה הקיים. מרכז השולחן לא יכול להיות בגובה הפנים של האורחים משום שהוא יסתיר, בעוד הדגש העיקרי הוא על התאמת צבעי הפרחים והכלי בו הם מוצגים לצבע המפות והמפיות.

כמה עולים סידורי פרחים?

לקראת סיום כדאי להכיר טיפ שבאמצעותו ניתן לחסוך בעלויות. המחיר של סידור פרחים משתנה בין אירוע לאירוע ונקבע בעיקר לפי צרכי הלקוחות, אולם החיסכון הוא פונקציה של השוואת מחירים וקבלת הצעות רבות ככל האפשר. רצוי להתחיל להתעסק עם הנושא לפחות שבועיים לפני תחילת האירוע , וכך להשאיר מספיק זמן לביצוע התאמות והחלפות. אפשר לקבוע פגישת ייעוץ לא מחייבת, לקבל הצעת מחיר ולברר מה כולל השירות והאם הוא עונה על הדרישות.

חזרה לרשימה