טיפים לסידורי פרחים

איך תשדרגו את האירוע הבא שלכם?

ארגון אירוע הוא תהליך שיש בו לא מעט שלבים ומבצעים אותו תוך רצון עז שהאירוע שיתקבל יהיה מוצלח ומהנה. אחד הנושאים החשובים ביותר הוא עיצוב של המקום שבו יתקיים האירוע והיערכות מבחינת העיצוב כך שהמקום ייראה יפה, מיוחד, מעוצב וכזה שהושקעה לא מעט מחשבה בבחירה של כל מה שיש בו בזמן האירוע. בשנים האחרונות יותר ויותר אורחים באירועים שונים מעריכים את איך שנראה המקום ושמים לב לפרטים הקטנים – סידורי הפרחים, אביזרי נוי שמונחים על גבי השולחנות או שילוב בין מפות, מפיות וחפצים נוספים.

לא בכדי סידורי הפרחים מהווים נושא חשוב מאד שצריך להקדיש לו לא מעט זמן ומחשבה. בזכות סידורי פרחים מרשימים אפשר לשדרג את האירוע ולהפוך אותו לכזה שנראה יוקרתי ומיוחד במינו. כיום אפשר למצוא אינספור אפשרויות לסידורי פרחים ואין ספק שבהתאמה נכונה של סידור הפרחים לאירוע ולסגנון העיצוב הכולל – יתקבל אירוע מעוצב ומיוחד שהפרחים יהוו בו חלק בלתי נפרד וכזה שאי אפשר בלעדיהם. להלן כמה רעיונות של סידורי פרחים שמתאימים לאירועים מסוגים שונים וכדאי לחשוב עליהם:

צבעים – אפשר לבחור בצבע אחד או לשלב צבעים שונים של פרחים ביחד.

סוגי פרחים – סידורי הפרחים יכולים להתבסס על סוג אחד של פרח או על כמה שונים שיש ביניהם קשר ומתאימים לשילוב זה עם זה.

גודל – חשוב להתאים את סידור הפרחים למקום שבו הוא אמור להיות ממוקם – סידור קטן יותר לשולחן אך גדול יותר לשולחנות ארוכים, או כאשר מדובר בסידור פרחים המיועד לתלייה על הקיר.

חפצי נוי נלווים – יש לשים לב לאגרטלים או חפצי נוי שונים שבהם יונחו הפרחים, על מנת שגם כאן תהיה התאמה מושלמת.

שילוב עם אביזרי נוי – סרטים מבריקים, בדים העשויים מתחרה או אפילו תמונות וציורים שעשויים להתאים לפרחים עצמם ויש להם יכולת אמיתית לשדרג את המראה של סידור הפרחים עצמו.

איך בוחרים את סידורי הפרחים לאירוע?

אין כמו ייעוץ שמקבלים מאיש מקצוע שיש לו ידע וניסיון בעולם הפרחים. הוא יהיה זה שיוכל לייעץ אילו סוגים של פרחים יתאימו לאירוע, איך יהיה הכי נכון לסדר אותם ולהכין אותם באולם או בחלל המעוצב שבו האירוע מתקיים, האם יהיה מתאים יותר להניח את הפרחים בעציצים או באדניות מלבניות, האם כדאי באגרטלים צרים וארוכים או דווקא לבחור בסידורים נמוכים ועגולים. חשוב מאד לקבל את הרעיונות של איש מקצוע שלבטח ביצע פרויקטים דומים רבים ויש לו ניסיון רב.

באירועים רבים מקדישים מארגני האירוע גם מתנה או מזכרת לאורחים שלהם, כאמירת תודה על שטרחו והגיעו לשמוח בשמחתם. ברוב המקרים תהיינה אלה מתנות ממותגות אשר תישמרנה בקרב האורחים והם ישמחו ויעריכו את המחשבה עליהם. הם ירצו לשמור על מתנה שקיבלו ויידעו בבוא העת לגמול על כך כאשר יארגנו אירוע בעצמם. גם את המתנות אפשר לבחור תוך מחשבה על סידורי הפרחים ולדאוג שתהיה התאמה עיצובית בין המתנה לבין איך שנראים סידורי הפרחים. כך יהיה קל למקבלי המתנה להיזכר באירוע.

סידורי פרחים – שדרוג של האירוע!

אנשים נוטים להיזכר באוכל שאכלו באירוע, במתנה שקיבלו כמזכרת או במוזיקה שהתנגנה ברחבת הריקודים. כאשר סידורי הפרחים יהיו כאלה שאי אפשר להתעלם מהם – האירוע כולו ישודרג ושאר הנושאים יידחקו לצידי תשומת הלב של האורחים והמוזמנים. הם יהיו נפעמים מההשקעה בסידורי הפרחים ובעיצוב האולם ולא יוכלו שלא להתייחס לנושא הזה כאשר יישאלו לאחר האירוע איך היה וממה התרשמו במיוחד.

חזרה לרשימה