טיפים לסידורי פרחים

סידורי פרחים באירוע קטן שהופכים אותו למרשים

אנשים רבים שמתכננים אירוע קטן עלולים למצוא את עצמם בחששות. מצד אחד – אירוע קטן כנראה מתאים להם ולמספר המוזמנים הצפוי, אך מצד שני – אירוע קטן משמעו כל מה שכרוך באירוע קטן ולעתים מורגשת בו פחות שמחה. הפתרון הוא למצוא את האלמנטים שאמנם ייקחו חלק באירוע קטן אך בזכותם תתקבל הרגשה שנמצאים באירוע גדול, משמח ומקורי וכמות האורחים הקטנה לא תשפיע על התחושות לכל אורכו של האירוע. איך עושים את זה? באמצעות התייחסות לציוד או למה שנותן לאירוע את הטון – סידורי הפרחים למשל.

כיום ניתנת תשומת לב רבה לנושא של סידורי פרחים בכל אירוע ואירוע, ללא קשר לגודל שלו או למספר האורחים שצפויים להגיע אליו. סידורי הפרחים הם אלה שעל פיהם יוחלט סגנון העיצוב באולם כולו כולל כל אמצעי העיצוב והאבזור של השולחנות וכמובן שבזכותם ייראה האולם לא פחות ממושלם. כאשר נותנים את הדעת למראה של סידורי הפרחים – אפשר לגרום גם לאולם קטן להיראות ממש ענקי וכך תתקבל בקרב האורחים התחושה שהם נמצאים באירוע גדול שיש בו הרבה אנשים.

איך מחליטים על סידורי הפרחים באירוע קטן?

באופן כללי ניתן לומר שיש כמה וכמה עקרונות שעל פיהם צריכים לקבל את ההחלטה על סידורי הפרטים באירוע בכלל ובאירוע קטן בפרט. להלן כמה מהם:
צבעים ועיצוב – הצבע השולט או הצבעים צריכים להשתלב גם עם הטעם האישי של מי שמארגן את האירוע וגם לשאר האלמנטים – מפות ומפיות שעל השולחנות, כיסויים לכיסאות, חופה ועוד.
במידה ומזמינים אפקטים לאירועים – גם האפקטים האלה צריכים להתאים לסידורי הפרחים.
סידורי הפרחים לא חייבים להיות זהים בכל שולחן או בכל אזור. כל עוד יישמר סגנון עיצובי אחיד – אין ספק שיהיה קל לשים לב שהושקעה מחשבה בבחירה של ובעיצוב.
לא רק פרחים – סידור פרחים יכול להיות מורכב גם מגבעולים שונים, עלים בצבעים מגוונים או כל מה שעשוי להוסיף לו יופי ומגע אישי.
בעל האירוע חייב לקחת חלק בבחירה של האלמנטים הקשורים לסידורי הפרחים. לאחר שייתן את האישור יכולים הסידורים המוכנים להגיע במשלוח אל האולם מספיק בזמן לפני שמתחיל האירוע עצמו.

ממי כדאי להזמין סידורי פרחים?

בדומה לתחום של השכרת ציוד לאירועים – גם בנושא סידורי הפרחים חשוב מאד לשים לב אל מי פונים וממי מזמינים. האירוע הרי חייב להיות מושלם והפרחים יכולים להפוך אותו לכזה. חשוב מאד להתרשם מסידורי פרחים שביצע איש המקצוע שאליו פונים, לבחון לעומק את הידע שלו בפרחים ובעולם הצומח באופן כללי וכדאי לשמוע ממנו המלצות לסוגים מסוימים של פרחים בהתבסס על מזג האוויר הצפוי ביום האירוע, על העדפות שיש למי שמארגן או כל טיפ או עצה אחרים שיש לו לומר.

התקשורת האישית איתו חשובה אף היא. חשוב שתהיה כימיה בין איש המקצוע לבין מי שמפיק את האירוע וזאת על מנת ששני הצדדים ירגישו בנוח לפנות זה אל זה בכל שאלה או עניים המתעוררים וקשורים לסידורי הפרחים. איש מקצוע שעוסק בפרחים יידע להמליץ על הסוגים המתאימים והנכונים עבור כל אירוע ואירוע ואין ספק שלאחר שהאורחים יגיעו – יגיעו איתם גם המחמאות על סידורי הפרחים שאי אפשר יהיה להתעלם מהם.

כפי שניתן להבין – סידורי הפרחים הם אלה שיגרמו לאורחים שלכם להתפעל ולרצות לשחזר מראה דומה באירוע משלהם או שהם כלל לא ישימו לב שיש סידורי פקחים שמישהו השקיע בהם מחשבה ותשומת לב. בזכות הסידורים הייחודיים והמותאמים האירוע יהיה מוצלח ומיוחד.

חזרה לרשימה